Skip to content

Antikoagulantna ambulanta

Urnik ambulante

  • ponedeljek: 7.00 – 11.00
    (na telefon smo dosegljivi  med 7.00 in 9.00)
  • sreda: 7.00 – 13.30
    (na telefon smo dosegljivi od 7.00 do 10.00 ure in od 11.00 do 12.00 ure)

Kontakt

  • telefon: 05 700 04 27
  • e-naslov: antikoagulantna.amb@zd-po.si

Medicinsko osebje

  • zdravnik po razporedu
  • Barbara Švigelj Rogelj, DMS

Obvestila ambulante

Splošna obvestila

Obveščamo vas, da do 1.9.2022 ne sprejemamo več novih bolnikov. Izjema so bolniki, ki prejemajo Marevan

V antikoagulantni ambulanti zagotavljamo spremljanje in prilagajanje antikoagulacijskega zdravljenja z antikoagulantnimi zdravili, to je z zdravili, ki preprečujejo nastajanje krvnih strdkov.

Prosimo vas, da nam pred podajo mnenja ali določitvijo datuma pregleda v naši antikoagulantni ambulanti posredujete:

  • laboratorijske izvide, ki niso starejši od treh mesecev: hemogram, kreatinin in jetrni testi (totalni bilirubin, ALT, AST),
  • zadnje izvide zdravljenja v bolnišnici in/ali v specialistični ambulanti, kjer je tudi razvidno, zakaj ste napoteni v antikoagulantno ambulanto,
  • urejeno in veljavno napotnico,
  • kontaktne podatke.

Vse zahtevano nam lahko posredujete po klasični ali elektronski pošti, pustite na recepciji ZD Postojna oziroma pustite v nabiralniku, ki je nameščen pred »kirurško« ambulanto« (nasproti bifeja v pritličju ZDP).

Možnosti naročanja na pregled

  • telefonsko: na telefon 05 700 04 27 
  • osebno:  v delovnem času
  • po pošti: ZD dr. Franca Ambrožiča Postojna,  Antikoagulantna, Prečna ulica 2, 6230 Postojna
Omejitve v zvezi z naročanjem:

Posebnih omejitev ni. V kolikor se vam ne oglasimo na telefon, imamo delo ob pacientu.

Čakalne dobe

Čakalne dobe ambulant ZD Postojna si lahko ogledate na povezavi: Naše čakalne dobe

Skladno s 4. odstavkom 15.b člena ZPacP (Ur. l. RS, št. 55/2017) in Pravilnika o naročanju in upravljanju s čakalnimi seznami ter najdaljših dopustnih čakalnih dobah (Ur. l. RS, št. 3/2018) ter Pravil obveznega zdravstvenega zavarovanja, vas prosimo, da upoštevate naslednja navodila:
Vsak pacient (ali v njegovem imenu njegov ožji družinski član) lahko v sklopu ene napotne listine (redne ali hitre) odjavi od termina enkrat, in sicer najkasneje 10 dni pred terminom zdravstvene storitve.
Kasneje in do 30 dni po terminu pa se lahko pisno opraviči iz objektivnih razlogov (nepričakovana hospitalizacija, bolezen, poškodba pacienta ali ožjega družinskega člana, smrt ožjega družinskega člana). Po tem odpoved termina ni več mogoča.
V primeru neopravičene odsotnosti moramo pacienta črtati s seznama, pri čemer napotna listina prenehala veljati. Pri istem izvajalcu se za isto zdravstveno storitev lahko naroči šele po poteku treh mesecev od termina, na katerega je bil neopravičeno odsoten.

Izbrano za vas