Skoči do osrednje vsebine

za vas

POTREBUJETE ZDRAVNIKA? TUKAJ SMO ZA VAS.

V Zdravstvenem domu Postojna se vračamo k načinu dela, kot smo ga poznali pred epidemijo, zato želimo čim več pacientov pregledati osebno, v ambulantah. V določenih primerih pa vseeno ohranjamo dobro prakso iz časa korone.

  • Če imate hude zdravstvene težave ali akutno obolenje, pokličite ali se oglasite v ambulanti svojega izbranega zdravnika v času prve ure in pol ordinacijskega časa.
  • Če so vaše težave kronične ali potrebujete daljši posvet, se na pregled naročite preko spletnega obrazca in poklicali vas bomo za uskladitev termina. Lahko tudi pokličete ali se osebno oglasite v ambulanti izbranega zdravnika.
  • Če imate znake prehlada, pokličite ambulanto izbranega zdravnika. Naročili vas bodo na testiranje in pregled.
  • Če je številka vašega osebnega zdravnika zasedena ali se vam oglasi telefonska tajnica, počakajte, da vas pokličemo nazaj.
  • Odprtje bolniškega staleža lahko uredite osebno ali telefonsko v ambulanti svojega zdravnika. Zaključite ga lahko preko spletnega obrazca. V primeru spremstva ali specialističnih pregledov lahko bolniški stalež tudi odprete elektronsko.
  • Recepte in napotnice lahko naročite preko spletnega obrazca ali telefonsko na številki 05 7000 401. Naročilo bo v sistemu najpozneje v treh dneh, kontaktirali vas bomo le v primeru nejasnosti.
  • Izvide lahko pošljete preko spletnega obrazca ali jih dostavite v telefonsko centralo v avli ZD.
  • V primeru odsotnosti vašega izbranega zdravnika se obrnite na nadomestnega zdravnika.

Anketni vprašalnik ZD Postojna

VPRAŠALNIK O ZADOVOLJSTVU PACIENTOV UPORABE STORITEV ZD POSTOJNA

Spoštovani uporabniki ZD Postojna. Vabimo vas, da izpolnite vprašalnik o vašem zadovoljstvu z uporabo naših storitev. Hvala.

Izbrano za vas

Skoči do osrednje vsebine